22 Şubat 2012 Çarşamba

Serenay'a ithafen


Yine Serenay okusun diye birşeyler yazdım. (o hep okuyor)

İnsanların bu kadar bencil olduklarını görmek beni çok üzüyor. Herkes kendi dünyasında yaşıyor ve kendi yarattıkları karaktere ters düşen şeylere yanlış gözüyle bakıyorlar. Bir insan'ın kendi yarattığı karakter her yerde bi punk'çı gibi dans ederken başka birinin diğer bir arkadaşıyla kendi aralarında çocukça şakalaşması o kişiye yapmacık geliyor. Eğer bir kişinin kesin bir doğrusu varsa, daha doğrusu o kişinin kendi tezi karşısında duran bir olgu varsa o kişinin tezi kişiye mutlak doğruymuş gibi gelir. Kendi tezinin karşısında duran her fikir yanlıştır ve saçmadır. Bu nedenle siz kötü olursun siz aptal olursunuz ama o kendi dünyasında mutlak doğruya ulaşmış bir bireydir.

İşte bu nedenle aramızda ki güven duygusu gitgide kayboluyor. Birbirimize içten gülemiyoruz, gülücüklerimizin çoğu şartlı refleks. Bilmiyorum, belki de bu sadece bende oluyor. İnsanların yanlarından geçerken çoğuna selam verip geçiyorum ve selamıma selam veren insanların (selam vermeyenler de oluyor) yalnızca bazıları gerçekten selam veriyor bana. Eskiden Merve'ye çok değer verirdim o da bana çok değer verirdi. Ama onun artık başka arkadaşları var başka dostları var. Bunu söylememin sebebi şu ki eskiden biriyle çok önemli bişey konuşurken bile Merve dönüp bana seslendiğinde direk muhabbetimi kesip onla konuşurdum. Ona değer verirdim ve ona değer verdiğim için başka kimseye öyle yakın olma ihtiyacı duymadım. Merve bir gün gitti ve bir daha geri gelmedi. Bedeni hala sınıfa gidip geliyordu ama ya artık bi ruhu yoktu ya da bana göstermiyordu. Ve sonuç olarak yalnız kaldım.

Yalnızlık deyince aklıma iki video geldi. Normal de daha yazmak isterdim ama. Bu iki video herşeyi yeterince anlatır bence.

Ali'nin 8 günü filminden.



Bana bir şeyhler oluyor oyunundan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder